Vellum Diploma in Customer Service
Περιγραφή προγράμματος:
Η παροχή άριστης εξυπηρέτησης στους πελάτες σας είναι απαραίτητη για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα της επιχείρησής σας. Το Vellum Diploma in Customer Service παρουσιάζει τα θεμελιώδη στοιχεία που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών και εξηγεί πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Επιπλέον, περιγράφει πώς μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών της στο υψηλότερο επίπεδο.
Το Vellum Diploma in Customer Service περιγράφει τον ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας , στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα. Eπίσης , τα τμήματα αυτά εξηγούν τα στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθούν σχετικά με αυτούς τους τομείς.
Τα ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα για την απόκτηση του Vellum Diploma in Customer Service, είναι ιδανικά για διευθυντές επιχειρήσεων , ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που επιθυμούν να μάθουν πώς να εφαρμόσουν ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή τους.
Τα μαθήματα αυτά ενδιαφέρουν επίσης το προσωπικό λιανικής πώλησης, τους εργαζόμενους στον τομέα της φιλοξενίας και τους δημόσιους υπαλλήλους που θέλουν να γίνουν ειδικοί στην άριστη και αποτελεσματικότερη παροχή εξυπηρέτησης πελατών.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Diploma in Customer Service» μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services .
ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο σπουδαστής θα είναι σε θέση :
- Να εφαρμόσει τα θεμελιώδη στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών σε μια επιχείρηση.
- Να προωθήσει ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών από το βασικό επίπεδο σε προχωρημένο.
- Να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με τους πελάτες του χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές μεθόδους επικοινωνίας.
- Να λαμβάνει σχόλια πελατών για να έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει το πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών του.
- Να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο της φιλοξενίας , του λιανικού εμπορίου και του δημόσιου τομέα.
ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Δωρεάν
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
200 ώρες
ΒΙΝΤΕΟ
ΝΑΙ
ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΑΙ
ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Δωρεάν
ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ.Μ
ΚΔΒΜ 2, ΚΩΔ ΕΟΠΠΕΠ
2000453
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΚΟΣΤΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
190 €
ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES
Ενότητα 1: Περιήγηση στο μάθημα
Ενότητα 2: Εξυπηρέτηση πελατών – Βασικά
Ενότητα 3: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών
Ενότητα 4: Diploma in Customer Service - Πρώτη αξιολόγηση
Ενότητα 5: Εξυπηρέτηση πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας
Ενότητα 6: Εξυπηρέτηση πελατών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου
Ενότητα 7: Εξυπηρέτηση πελατών στον δημόσιο τομέα
Ενότητα 8: Diploma in Customer Service – Δεύτερη αξιολόγηση
Ενότητα 9: Diploma in Customer Service- Τελική αξιολόγηση
Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Εχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα.